måndag 26 augusti 2013

Underbara och härliga dagar

Här det bloggtorka deluxe, jag vet! Men vi har semester nu och jag har inte haft det minsta lust att sätta på datorn. Vädret är underbart å vi njuter som bara den. Om en vecka är detta underbara över, så jag vill ta till vara på varje minut, suga ut det sista av sommaren. Här i Grebbestad är det klarblå himmel och strålande sol, varma vindar och helt magiskt. Vi fiskar (har fått både makrill och torsk), vi läser, vi tar promenader, frossar i skaldjur, fisk och grillar. Vi har besökt Fjällbacka, Smögen och Strömstad, shoppat kläder, nagellack (ja, jag behöver fleeeer), och haft vänner på besök...Så kul har vi haft! :)
Det enda som vi saknar är Ior, han är hos svärpäronen...så det går verkligen ingen nöd på honom. Men vi saknar honom, så i morgon eller på onsdag drar vi hemåt!
Ska läsa ikapp i era bloggar och kommentera när jag får tid och lust! Nu ropar Pingvinen, vi ska visst ta en tur ner till havet och insupa de sista solstrålarna för denna dag!
Solnedgång utanför Edsviken...
Ta hand om er, så återkommer jag när Ni minst anar det ;)
Kram C <3

9 kommentarer:

Helena.B sa...

Ser ljuvligt underbart ut <3
Sug ut det sista av semestern du, det gör du rätt i!!!
Kram

Unknown sa...

Åh, gud så underbart! Njut de sista dagarna! :)
Ha en härlig kväll!
Kramar till dig vännen! <3 <3 <3
//Lana

monkan sa...

Njut!!!

Kram/M

Sonja Kidron sa...

Oh, vad härligt du verkar ha det C, det är du värd!!! :)
<3

Unknown sa...

Ser fantastiskt ut! Allt lite avis på all fisk o skaldjur ;)
Kjaaaaam <3<3<3<3

ps. Klart du behöver fler nagellack, vem gör inte det liksom ;)

Martina sa...

Låter som ni har det härligt! Grebbestad är en av mina favoritplatser, att bara stosa runt på bryggan är härligt :-)

Linda sa...

Helt ärligt blev jag orolig att något hänt dig :) bra att ni har det så bra

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Härligt med semester! Bara njut och kom tillbaka när du känner för det :-)

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Vad härligt med semester! Hoppas att ni kunde njuta av härliga dagar tillsammans.
Kram Erika