torsdag 8 augusti 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Just nu läser jag boken "Fjällgraven" av duon Hjort/Rosenfeldt.

2) Jag gillar inte oliver.

3) Min favvo-program just nu är: Hells kitchen.

4) Jag blir lite deppig när jag tänker på att serien Dexter snart är slut. Sista säsongen visas nu...

5) Jag i grunden en väldigt orolig och nojjig person.

6) Jag drömmer ofta och jag kommer nästan alltid ihåg vad jag drömt.

7) Det är väldigt sällan jag målar mina tånaglar.

8) Saker jag längtar efter är: att få känna mig normalviktig och att klara/orka ta körkort.

9) Jag gör alltid egen skrubb och ansiktsmask. Jag skrubbar först ansiktet med socker och liiite vatten, sen kletar jag på mosad avokado i fejjan. Funkar jättebra och min hud älskart!

10) Jag älskar fisksoppa med en klick aioli, helst ätandes på västkusten!

Kram C

7 kommentarer:

monkan sa...

Jag har läst den i sommar! Bra!
Kram/M

cosmoscatten sa...

Åh Dexter... Kollar senaste avsnittet nu, bästa serien!!!! Kram

Unknown sa...

Jag gillar inte heller oliver! Och jag drömmer också ofta och kommer ihåg nästan alltid mina drömmar! :)
Kramar till dig! <3 <3 <3
//Lana

Mitt liv som fru L sa...

Monkan: Jag har inte många sidor kvar nu...det är grymt spännande! Kram <3

Cosmoscatten: Jag ska kolla senaste avsnittet i dag eller i morgon! Tycker det är sååååå tråkigt att serien snart är över! Samtidigt hade den inte blivit bra om den fortsatt säsong efter säsong. Jag hoppas den slutar som JAG vill :) Kram <3

monkan sa...

Det finns hopp med oliverna! Jag har äntligen lärt mig tycka om de!!!!
Kram/M

Unknown sa...

Galenpanna!! Inte oliver ;) hihi jaja när du blir lite äldre så......
Kjaaaaaaaaaaam <3<3<3<3 ses snart!!

Mitt liv som fru L sa...

Bruttan: Oliver gillar jag icke! Äldre? Nä, jag vill inte bli så GAMMAL som du ;)
Japp, snart ses vi! Då ska du få en stooooooor KJAAAAAAAAAAAAAAM <3<3<3