onsdag 24 juli 2013

Bilder från helgen

Jag veeeet detta inlägg ska egentligen publiceras på måndagar, men jag har inte orkat. Det har varit en tuff start på veckan som tagit musten ur mig. Sen har jag njutit av det fina vädret!
På fredagen åkte vi och hyrde film, det visas ju tamitusan inget vettigt alls på tv nu...När man varit ute en hel dag är det skönt att slappa i soffan en stund!
Verkligen snyggaste bilden på mig, haha! :)
Lördagsmorgonen började jag med en tallrik vattenmelon, gott! I vanlig ordning hade jag sällskap!
Här väntar Ior på att matte ska säga "Varsågod"
Eftersom jag inte orkade allt, så fick Ior ta över...Visst är han söt när kan kisar?!
Vi åkte till Tivedsbadet eller kort och gott "Unden" som vi kallar det. Och hälsade på kompisar som campade där!
Underbart klart och fint vatten!
Jag doppade fossingarna, galet skönt var det! Nästa gång får det bli ett ordentligt bad Ala Fru L, alltså typ ligga och plaska i ett par timmar....Älskart!
Dock höll "grillmästarn" på att ta eld på gräset runtikring grillen ;)
Vi grillade gott kött och åt sallad och massa såser till! Grillat är ju bara såå gott, å man kan variera i det oändliga!
Skönt att ha mattes byxor som kudde ;)
På söndagen tog vi det piano, Ior låg gärna inne i svalkade sig...
Varmt och skönt med en svag vind...härliga sommar!
...medans jag solade mig ute! Fast Ni kan se att Ior kom ut när kameran kom fram, den lilla fotomodellen :D
Mums!
Till middag fick det bli sallad, är typ bara sugen på kall mat! Smarrigaste salladen jag någonsin gjort tror jag bestämt! Recept kommer! 
Det var min helg det!

Kram C 

6 kommentarer:

Unknown sa...

Härliga bilder! Hi, hi, så Ior gilla vattenmelon? :)
Väntar på salladreceptet! :)
Ha en toppen dag vännen!
kramar! <3 <3 <3

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Ior är ju så söt! Klart han dyker upp när kameran är framme... en riktig fotomodell!

Här har det inte badats ännu... inte ens fötterna. Jag är ju en badkruka!

Vattenmelon måste köpas snarast, det är ju så gott och läskande i sommarvärmen.

Hoppas att du får en toppenbra dag!

Många kramar
Erika
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

monkan sa...

Härliga bilder! Och du vet ju att jag gillar Ior...

Jag som är värstaste badkrukan badar knappt här i Grekland...;)

Kramar/M

Mitt liv som fru L sa...

Lana: Haha, japp han gillar vattenmelon! Eller jag han äter typ allt som man serverar honom :)

Erika: Tack, jag han är för sööööt vår vovve! Ja, vattenmelon är ju såå gott. Här på vår Ica kunde vi köpa för 3kr/kilot...så jag köpte en klot på 5 kg, hehe!

Monkan: Ja, det vet jag! Du skulle nog gilla honom om du fick träffa honom. Han gillar att vara näranära och gosa! Men hörru, nu blir jag lite upprörd. Vadå inte bada i Grekland, äru inte klok! Det som är sååå skönt!

Kram till er alla tre <3<3<3<3<3
C

Unknown sa...

Ser härligt ut!!!
Kan du tänka tillomed jag har badat idag, värsta badkrukan ;)
Kjaaam <3<3<3

cosmoscatten sa...

Jättemysig helg du haft :) och sallad och grillat är ju så gott!!! Det åt vi både igår och idag :) kram