torsdag 11 juli 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Just nu följer jag bla. serien Breaking bad.

2) Jag får ofta myggbett, som jag givetvis inte kan låta bli att klia på!

3) Är inne i en sallad period, gärna med frukt, ost och nötter.

4) Jag är nog en av få på denna planet som lyckas med att ha ihjäl kaktusar.

5) Jag vill tatuera in en körbärsgren med ljustljust rosa blommor på armen.

6) Saker jag längtar efter är: Att köpa kläder i normal storlek, Pingvinens semester och få på mig förlovnings och vigselringarna igen!

7) Jag tokskäms för mina tjocka lår.

8) Jag går extremt sällan på bio, knappt en gång/år. Tycker det är för dyrt plus att det är skönare att sitta hemma och se film.

9) Jag mår alltid lite bättre psykiskt på våren och sommaren pga ljuset!

10) Lättkokta rödbetor med getost tycker jag är väldigt gott!

Kram C

6 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

"Breaking bad" - nej, den har jag inte ens hört talas om. Får kolla upp det.

Myggbett... prata inte om det. Mina sväller upp som stora utslag (ca 5 cm i diameter) och jag ser inte klok ut.

JAG har haft ihjäl en kaktus... fast jag har ju ihjäl alla blommor i och för sig! :-(

Tatuering... nej, jag tror inte att jag kommer att skaffa någon.

Förstår att du vill få på dig din förlovnings- och vigselring. Men du ska se att "en dag", då är du där.

Jag går aldrig på bio känns det som (typ en gång var femte år). Vi tittar alltid på film hemma. Då kan man ju ta kisspaus när man vill. :)

Våren och sommaren är härliga!

Mmmm... älskar rödbetor!


♥ Kram Erika ♥

Mitt liv som fru L sa...

Min kommentar försvann visst...
Skönt att inte vara ensam om att ha ihjäl både blommor och kaktusar! Man kan ju inte vara bra på allt, ellerhur?! ;)

Kram C <3<3<3

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Mina kommentarer försvinner också ibland, framför allt när jag kommenterar andras bloggar.

Du kan ju kolla om din kommentar hamnade i skräpkommentarer. Där kan man kryssa i att det inte är en skräpkommentar och då dyker den upp på bloggen som en kommentar. Ibland får jag kommentarer som inte är skräp som hamnar där, så det är bra att kolla ibland.

Många kramar ♥ ♥ ♥

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Tack för tipset, det ska jag komma ihåg :)

Kraaaaam C <3<3<3

monkan sa...

Ja det var ju det här med serier...hehe.
Vårens mygget blir supergiftiga på mig, och gärna många!
Jag har en tatuerad ödla på axeln - don efter person. Vill ha en leopard/zebra/ros slinga på överarmen!
Jag får eksem av mina vigselringar... :(
Kaktusar? Skitlätt döda de.
Älskar att gå på bio. Förmodligen för art jag inte får igång dvd:n.
Kram /M

Mitt liv som fru L sa...

Monkan: Ja, tur för dig att det finns bio ;) Annars skulle du väl inte se en enda film!

Kram C <3<3<3