söndag 9 juni 2013

Grönt är skönt

H&M Jungle me
Ja, H&M eller HM som jag säger....De kan allt leverera finfina färger! Även om deras lock på flaskorna är lite osmidiga och svåra att hålla i när man lackar. Men, men man kan inte få allt! Jag föredrar snygga färger framför smidighet ;)
Taget utomhus som Ni kan se, nästan i full sol. Jag tokgillar detta lack, även om det inte är så diskret...men diskret behöver man inte vara alla gånger ;)
Visst är det snyggt? Härlig grön färg med lite svagt svagt guldglitter/skimmer! Denna gång blev det underlack, 2 supertunna lager Jungle me och sen överlack! Nagellacket var lätt att applicera på och gav en jämn fin yta redan vid första lagret! Men jag målade på ett lager till för att få det riktigt snyggt!
A close up 
Håll utkik efter nästa lack. Lutar nog åt....glitter, rosa eller korall! Får se vad jag känner för helt enkelt!

Kram C 

5 kommentarer:

Unknown sa...

Snygg färg! Älskar grönt! :)
Ha en toppen dag!
Kramar! <3 <3 <3
//Lana

linluggen sa...

Den var jättefin! Åh jag måste köpa mig en flaska jag med :-)

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Jag gillar starka färger på naglarna :-)

Unknown sa...

Du vet vad jag tycker!!!
LOVE ;)

Kjaaaaam <3<3<3<3<3

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Jag är periodare när det gäller nagellack. På sommaren tycker jag att det är roligt att måla naglarna... och nu är det ju sommar. Så i förrgår målade jag blå naglar (känns inte alls som jag, men , men...) Kul men lite annorlunda! :)