fredag 7 juni 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Jag är dålig på att slå in paket, ser ut som att ett barn varit i farten ;)

2) När jag solar får jag ofta fräknar på näsa, kinder och i pannan.

3) Jag äter väldigt sällan korv, skinka och kassler. Jag tycker det innehåller för mycket konstiga saker.

4) Maj är min absoluta favvo månad.

5) Torkad oregano och sockerfri grillkrydda/tacokrydda använder jag ofta i matlagningen.

6) Jag har hallux valgus knölar på fötterna, ganska så smärtsamt ibland.

7) När jag var 12 år fjällvandrade jag med min pappa, lillebror plus kompisar i Saltoloukta. Kallt som as var det!

8) Jag har svårt för gapiga och otacksamma ungar.

9) Ibland kan jag få ett toksug efter min kycklingcurry gryta.

10) Jag avskyr lukten av hyacinter, enligt mig stinker de.

Kram C

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det är alltid så intressant att läsa dina inlägg om de här 10 saker vi inte visste om dig!
Och att du kommer på så mycket! :) Undrar om jag skulle komma på så mycket saker om mig själv...;)
Ha en toppen lördag vännen!
Kramar! <3 <3 <3
//Lana

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Jag har inte tålamod att slå in fina paket... de skulle nog kunna bli snygga om jag bara la manken till! Här är det mannen i huset som fixar paketen. :-)

Korv, skinka och kassler gillar jag. Inser att det finns en del dåligt i dem men jag väljer att äta det ändå.

Fjällvandra är INTE min grej.

Fräknar får jag också. :-)


Gillar din listor. :-)
♥♥♥