fredag 17 maj 2013

Cute as a botton

Essie-Cute as a botton
Senaste lacket i samlingen som jag fick av Pingvinen <3 Jag ska berätta lite hur det gick till när jag fick lacket. Jag låter bilden tala för sig, först.
Får det lov å vara en nacklacks penis ;) Det här har Pingvinen knåpat
ihop alldeles själv...
Det här alltså min makes humor, han är snart 34 år. Det är på den här nivån det är, så nu vet Ni vad jag har å göra med varje dag, haha :) Kan säga att jag fick mig ett gott skratt när jag kom hem i fredags, å detta stod på köksbordet...
Färgen är typ hallon-korall...
Detta lack kommer bli en riktig sommarfavvo, så snyggt till solbrända händer! Så jag solar för fullt må Ni tro ;)
Det fick bli 3 tunna lager plus överlack innan jag blev helt nöjd! Nästa lack blir åt det lila hållet...
Gillar Ni dessa inlägg?

Kram C

4 kommentarer:

Unknown sa...

Nice!!
Även om korall inte är min största favvis så är detta somrigt värre!!
Antar att du vet vad jag tycker om dessa inlägg :)

Kjaaaaaam <3<3<3<3<3<3<3

Maria Ramnemo sa...

Vilken läcker färg, blir så sugen på att fixa till mina egna naglar när jag ser dina fina :) När man jobbar inom vården är det ju korta naglar och inget lack som gäller men nu ska jag ju inte jobba på ett tag så man kanske skulle passa på! :)
Gärna fler såna inlägg, gillar dem!
Hoppas ni får en skön helg i värmen!
Många kramar

monkan sa...

Härlig sommarfärg! Du har ju ny färg varje dag! ;)

Konstnärlig make har du också.

Kram/M

Mitt liv som fru L sa...

Bruttan: Japp, det vet jag :)

Maria: Ja, passa på nu när du är hemma! Kul att du gillar :)

Monkan: Näpp, det har jag inte! Jag byter lack 2 ggr/vecka ungefär!
Ja, visst är han :)

Kram till er alla <3<3<3
C