måndag 6 maj 2013

Addicted

En av favoriterna från min Essie samling...Sand tropez, en färg som passar
till det mesta. Den är diskret men ändå händer det något :)
Mitt nya beroende är nog nagellack, jag måste erkänna det. Men jag skyller lite på Bruttan också ;)
Nu när naglarna är längre kan ett nagellack på Ica få mig att le, jag vet lite mysko! 
Tart deco, riktigt fin färg...typ korall. Fint till solbrända händer! Jag veet
inte bästa fotot precis ;)
Just nu kör jag med ett stärkande lack som ska göra naglarna vita igen. Fru L har varit dålig med att ha underlack...Ser ut som jag rökt i 50 år ungefär ;)
Jag hoppas Ni gillar dessa inlägg, annars får Ni scrolla vidare!

Kram C

6 kommentarer:

Louise / KFMNPAH sa...

Åh det korallrosa var verkligen jättesnyggt! :D

Mitt liv som fru L sa...

Louise: Javisst är det! Jag gillar det skarpt! :)

Kram C <3

Sandra-Fru Bogren sa...

Superfina lack! Jag är som du, händerna känns då tomma utan lack på ;-)

Smedjebo Odlingar sa...

Jättefint!!

Unknown sa...

Så snyggt! Jag måste också börja måla min naglar! Problemet är att jag måste alltid ha korta naglar för att kunna spela piano...men kanske i sommar... :)
Ha en underbar tisdag!
Kram kram <3 <3 <3
//Lana

Unknown sa...

Sorry ;) lr nej jag är inte ledsen jag blir oxå glad av nagellack :)

Kjaaaaam <3<3<3<3<3