torsdag 23 maj 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Jag har kort stubin.

2) Jag har jättesvårt att framförallt hitta vår/sommarskor pga mina breda fötter.

3) Jag får psykbryt på hundar som skäller, Ior skäller typ aldrig.

4) Jag har inte använt jeans på över 5 år, saknar det som sjutton.

5) Bästa grilltillbehören tycker jag är: Baconlindad sparris och min basilika & fetaoströra.

6) Jag gillar inte att sitta mitt i gassande sol när jag ska äta ute, då vill jag ha skugga.

7) Jag tycker inte om att sova själv hemma.

8) Jag skulle aldrig gå i skogen själv när det är mörkt ute.

9) Jag använder citron till nästan allt.

10) Mina favoritgrönsaker är: Svamp, tomat och paprika.


Kram C

4 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Jeans (och byxor över huvud taget) tycker jag är hopplöst att shoppa. Passar aldrig! :-(

Och äta i solen tycker jag inte heller om.

Knåpar lite på min kommande lista. :-)

Kram Erika
♥♥♥

cosmoscatten sa...

Jag går bara i klänningar, jämt :) gillar inte heller mörka skogar eller att sova ensam. Kul att läsa dina fakta :) kram

Smedjebo Odlingar sa...

Vill bara tacka dig för alla peppande kommentarer i min blogg! Tack, jag värdesätter de otroligt mycket! Kraaam

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Håller med, det är så svårt att hitta byxor som passar. Var aldrig ett problem förut när jag var smalare...Skönt att jag inte är ensam om att vilja äta i skuggan ;) Jag väntar med spänning på din lista, vill veta meeeer om dig! <3

Cosmoscatten: Å, det skulle jag också vilja göra. Kul att du gillar! Kram <3

Frida: Vad glad jag blir att mina kommentarer ger dig något! Varsegod! Kraaaam <3

Kram till er alla igen <3<3<3
C