torsdag 7 mars 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Jag tycker att Olle Ljungström är pinsamt dålig på att sjunga.

2)  Jag gillar inte selleri.

3) Jag gillar att titta på Criminal minds, Masterchef och Hells kitchen.

4) Jag har blivit biten av en häst på baksidan av låret...Aj

5) Jag älskar fisk och köper den nästan alltid färsk.

6) Topp 3 bästa filmerna jag sett: Leon, Julie & Julia och Stekta gröna tomater.

7) Jag har jobbat som: Kock på ett dagis, barnskötare, kallskänka, kassabiträde, lagerarbetare och städerska.

8) Saker jag lägger pengar på är: Porslin, ljuslyktor, armband, böcker och tv-serier.

9) Jag har tagit piano-lektioner i 8 år.

10) Jag heter Elisabeth i mellan namn.

Kram C

10 kommentarer:

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Jag vet inte ens vem Olle Ljungstöm är... så han har nog inte gjort något större intryck på mig. :-)

Jag har också spelar piano. :-)

Anna i Alperna sa...

Gillar din listor:)
Håller med dig om Olle Ljungström - har aldrig fattat grejen!
Masterchef- beroendeframkallande. Hells Kitchen är också bra, men jag är ganska less på Ramseys svordomar stup i kvarten, nej jag menar sekunden.
Många olika jobb du har haft!
Ha en skön eftermiddag!
Kram <3

Mitt liv som fru L sa...

Erika: Haha, det är ju han som är med i förra årets "Så mycket bättre"
Mej har han inte heller gjort något intryck på ;)

Kram C <3

Mitt liv som fru L sa...

Anna: Kul att du gillar :)
Nä, jag har inte heller fattat grejen med honom!

Masterchef är verkligen beroendeframkallande! Coolt också att senaste vinnaren Christine är blind!
Håller med Rameseys svordomar blir för mycket ibland...
Japp, det har blivit en del jobb...med tanke på att jag inte jobbat sen 2003 ;)

Kram C <3

Helena.B sa...

Jag gillar oxå dina listor :) Kanske ska sno det konceptet någon gång i min blogg ;)
Länkar självklart att jag fått inspirationen från din blogg :)
Ha en trevlig kväll!!
Kram

Mitt liv som fru L sa...

Helena: Kul att du också gillar mina listor! Självklart får du sno ide`n ;) Vore kul att läsa lite mer om dig!

Ha en trevlig kväll du med!!!
Kram C <3

Unknown sa...

Jag tycker också det är roligt att läsa mer och mer om dig! Du är så påhittig! Roligt med sådana listor! Kanske ska också "sno" idén! ;)
Vad kul att läsa att du har spelat piano i så många år! Kanske lite fyrhändigt i juni? ;)
ha en toppen fredag!
Kramar!
//Lana

Mitt liv som fru L sa...

Lana: Klart du får sno du med ;)
Fyrhändigt? Haha, jag har inte spelat piano alls sen jag slutade för 12 år sedan...är nog lite ringrostig! ;)

Ha en toppendag :)
Kram C <3<3<3

monkan sa...

Färsk fisk - håller med!

Gillar oxå de filmerna, jättebra!

Jag gillar Olles låtar, men han kan inte sjunga! Och som han misskötte sin diabetes...

Kram /M

Angelica - Vardagsliv med LCHF sa...

Jag spelade piano från att jag var 6 år tills att jag var 14 tror jag. :-) Och jag gillar också dina listor. Brukar fundera på om jag ska göra själv, men jag kommer aldrig på 10 saker om mig själv! :-)