torsdag 31 januari 2013

10 saker Ni inte visste om mig

1) Jag älskar deckare och läser i perioder väldigt mycket böcker.

2) Jag är urusel på matte.

3) Jag älskar att odla örter i min trädgård och sen använda det i matlagningen.

4) Jag är väldigt oteknisk.

5) Jag följer minst 20 bloggar.

6) Jag avskyr dill och pepparotskött.

7) Jag kan inte handla i mataffären om det är för mycket folk, då tappar jag fokus och glömmer hälften.

8) Jag älskar att gå i myskläder.

9) Jag enormt envis.

10) Jag är en Hemnet-knarkare.

Kram C

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ännu en spännande lista :)
Kjaaam <3

vårt efterlängtade mirakel sa...

Du, nu börjar jag allt sakna dig!!! KOM HEM SNART!! Kul med en sån lista igen...

Kram

Erikas LCHF till vardag och fest sa...

Alltid lika kul att få läsa om dig. Hoppas ni njuter av er semester.