torsdag 11 oktober 2012

Till mina fina bloggisar

Det är nästan svårt för mig att beskriva hur mycket Ni alla betyder för mig. Hur mycket era kommentarer och er kärlek som Ni öser över mig betyder. Jag har inte träffat någon av er i verkliga livet, aldrig hört era röster, ändå ger Ni så mycket av er kärlek och omtanke till mig. Jag bli faktiskt rörd till tårar när jag tänker på det. 

Tack för att Ni fortsätter peppa mig när jag nästan själv har gett upp. Alla kanske inte förstår vad jag går igenom, men det behöver Ni inte göra heller. Man behöver inte förstå allt för att kunna ge kärlek eller visa omtanke, det har Ni bevisat.




Kram C


4 kommentarer:

Luiza sa...

Åh älskade vän. Jag vet precis vad du menar. Jag har oxå fått så mycket stöd, inte minst från Dig.
Och min röst har du hört. Snart får du träffa mig med och jag dig =). Massa kramar.

Unknown sa...

Kramar till min fina bloggvän! Tänker på dig!
<3 <3 <3
Lana

Sonja Kidron sa...

Puss!
<3

Mitt liv som fru L sa...

Luiza: Jag tänkte faktiskt på det när jag skrev, att din röst har jag hört!
Vad glad jag blir att du känt stöd ifrån mig, jag försöker så gott jag kan så här på avstånd! Jag hoppas att vi ses snart :) Love u <3

Lana: Tack, det värmer! Du är så snäll så <3 Kram

FNK och Sonja: Pussssssss <3