onsdag 7 mars 2012

Usch!

Idag är bara en "sån där" dag när humöret och orken inte vill infinna sig. Jag har varit riktigt låg och jag har fått kämpa för att orka med minsta lilla. Har ätit ett lchf-knäcke med mycket smör, men efter det har jag bara ätit skit. Muffins och chips, saft, inget nyttigt alls. Suget efter något sött och feta kolhydrater är enormt, och det är nästan omöjligt att stå emot suget, speciellt när jag har skiten hemma. Jag har varit ute 2 ggr med I sammanlagt 45 minuter, plus att han fått vara ute i trädgården men inte vill han bajsa inte. Hmm undra om han håller på att bli dålig?
Kallt är det ute också, solen håller på och gå ner, känns som att våren är ett minnne blott. Hörde till och med att det skulle kunna komma snö i natt. Då kommer jag buttra kan jag säga ;)
Pepp, pepp, PEPP, ut och gå med I igen då. Orkar INTE. Måste, bara att göra det!
Blä! Nu vill jag bara att det här dagen ska ta slut, att M ska komma hem och krama mig.
Sorry för allt gnäll, men det här är min blogg och jag skriver vad jag vill, hur många gånger jag vill, när jag vill. De som inte gillart behöver inte läsa ;)

1 kommentar:

Luiza sa...

Gnäll på bara!!!!
Precis som du säger, det är din blogg och du gör som du vill !!!!!


Jag vet att jag tar ut saker i förskott, men vissa saker kan jag inte låta bli att fundera och grubbla över...
Jag måste få ur mig det...
Jag har tagit jättestor skada av min barndom på många sätt, och det kanske är det som gör att jag går in i försvarsposition.
Men det löser sig säkert.
Jag tror det.
Ha en god natt.
Skickar över styrkekramar.
Luiza