måndag 12 mars 2012

Födelsedag!

Jaha då är man 30, känns inget speciellt faktiskt eller så har det inte sjunkit in ännu. Dagen har varit toppen och det har varit så varmt ute, vi satt ute och fikade jag och M och solen värmde riktigt ordentligt. Det var verkligen mysigt att vakna upp till detta:
Strålande sol, vita och rosa tulpaner, paket och good frukost med hjärtat, lovely!
Eftersom jag fick presentkort och pengar i present av M föräldrar och av mina päron, så åkte vi och shoppade loss idag. Vi åt lunch på Ikea, rödspätta med potatis och remoladsås, gott! Här är nästan alla presenter och det jag shoppat idag :)
En brödrost, stavmixer, handdukar, Mateusporslin, globalknivar från älsklingen
rosa skärbräda och smörknivar, block, presentkort på Nice från syster m. familj.
Och ett jättefint kort från en bloggvän, kortet innehöll en jättefin dikt. Jag blev
så glad, tack för att du finns C <3
På kvällen åt M och jag på restaurang inne i stan, jag åt grillspett med goda såser till, gott och såå mysigt! Sen när vi kom hem såg vi på filmen "Taken" som jag spelat in igår. Jag kan inte riktigt fatta att det varit så varmt ute idag, även vindarna har varit varma. Nu hoppas jag att våren håller i sig, så här härligt väder kan det får till sommaren!

1 kommentar:

vårt efterlängtade mirakel sa...

Tur att det kom fram i tid. Precis så jag känner inför dig. Verkar som att du hade en kanondag i måndags. Det är du värd!!! <3 kram