fredag 2 mars 2012

F R E D A G!!!!!!!!

Som jag älskar fredagar, bästa dagen på hela veckan lätt. Nu har jag en hel helg att se fram emot, förhoppningsvis med strålande sol! Igår gjorde jag grunden till en hemmagjord smörgåstårta som jag och M ska festa till på ikväll, och snart ska jag dekorera den! Den kommer smaka ljuvligt. Jag vet inte vad som fallit mig in, men solen och ljuset har gjort mig på bättre humör, och det behöver jag! Snart ska jag iväg på synundersökning, hoppas det går bra, det är väl inte hela världen om jag behöver brillor men om jag får välja slipper jag helst. Nä nu ska jag ut en vända med I innan jag drar igång med smörgåstårtsprojektet.
Gårdagen middag: Lax i ugn med dill, sås gjord på vispad grädde, vispad
cremefraiche, majjo och dill samt rivna morötter. Gott och enkelt!
Hörrni, nu kommer vi överrens om att det är VÅR på riktigt ute, ellerhur?!
Ha en trevlig helg alla!
KRAM <3

Inga kommentarer: