fredag 17 februari 2012

Buuuuuus :)



Kom igen då matte hit med bollen :)

Idag på em gick jag och I ut på vår backgård och kastade boll solskenet. Lycka! Det var underbart skönt ute och solen värmde hela mig! Äntligen är jag helt bra i ryggen, lite stel när jag ska resa mig men annars helt bra! Nu kan det inte bli annat än en toppenhelg :)
Hmm undra om jag får vara uppe och gå i mattes planteringar?!
Tydligen inte för nu röt hon till att där fick jag inte vara, bäst att
hoppa ner!
Jag måste ha skött mig rätt så bra ute ändå, här får jag godis
pinne av matte!
Nu har M kommit hem, dags att börja fredagsmyset med en välbehövlig dusch och insmorning med aftersun efteråt. Här flagar vi nämligen i kapp, det är märkligt det där att så fort man landar på Arlanda börjar man flaga, det slår inte fel en enda gång!
Sen får det nog bli hämtmat och tv-mys för resten av kvällen. I morgon däremot tänker jag satsa på lite Schlagergott till middag: helstekt fläskfilè och potatisgratäng, mums!
Nu: Mot duschen!

Ha en mysig fredag och en toppenhelg alla!
KRAM <3

2 kommentarer:

maria sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
maria sa...

Busvovve där!! Mysigt att vara ute och busa igen och skönt för dig att ryggen är bra :)
Vilja underbara bilder från Thailand och vilken mat!! WOW!! Det vore verkligen roligt att resa dit någon gång... om Mattias nu vill flyga så långt. Längtar till vår resa nu, i torsdags var det 3 veckor tills vi åker. Eftersom jag har mitt namn på bloggen kommer jag inte skriva där hur lång tid det är kvar till resan. Vore just snyggt om någon som pysslar med inbrott vet exakt när vi är iväg.... :/ Men nu vet du ju när vi åker i alla fall :)
Ha en fortsatt fin helg!!

Många varma kramar