söndag 1 januari 2012

En riktig slökväll, som nästa dag avslutades med ett plåster på hakan i storlek XXL :D

Gårdagen gick i slöhetens tecken, mest för att jag bara fick 4 timmars sömn natten till nyårsafton. Min lillasyster L var här och sov över vilket var mysigt! Vi åt tacos och chokladpudding, inte speciellt avancerat mer än ett jävla massa hackande av grönsaker till tacosen. Mer engagerad måltid än så orkade jag inte med att göra. Sen såg vi på två filmer och käka godis och chips. Vi hade en riktig nostalgitrip och såg: Babe-den modiga lilla grisen. Har nog inte sätt den sen jag var tidig tonåring, men sjuukt mysigt var det. Ska nog till och hyra mig lite barnfilmer nästa gång vi ska hyra.

I var inte på sitt bästa humör eftersom han var halvt nerdrogad under hela kvällen. I är livrädd för smällare stackarn och det mest humana är att ge honom något som han blir lugn av, annars skulle han springa runt och pipa och skälla vid varje smäll...och i morse var han lite "dagen efter", så han har sovit en hel del idag.

I dag har vi inte gjort många knop heller, åt middag hos mina päron när vi lämnade av syrran och kollade på skidor. Annars har vi mest myst jag och M, och retats vilket vi gör 24/7. Det är det bästa som finns med M och det vi har, det är att vi kan retas med varandra och att vi har så roligt ihop. Och på eftermiddagen skulle M raka sig, och när jag sitter här framför datorn hör jag M säga: Oj...hm jag misstänkte att han skurit sig, vilket händer rätt ofta. Och mycket riktigt när han är klar kommer han in till mig i arbetsrummet med världens uberstora plåster på hakan, hahahahaha jag höll på att dö av skratt. Senare på kvällen när M gick ut med I så tänkte jag skämta/driva lite med M så jag tog ett stoooooort plåster och satte mitt på näsan, bara för att retas....HEHE skitkul var det att se hans min när han såg mig, först försöker M spela sur men det övergår alltid i ett garv. Den nivån ligger vår humör på, men kul det har vi jag och min älskade.
Så här skulle nog M se ut om han rakade hela kroppen ;) HAHA

Inga kommentarer: